// Strawberry Cupcake


Hello World!I am the owner of this blog.My name is Izzaty.Just call me Zaty.I am 13 Years Young.


► My Biography
► My Stuff
► My Linkies
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post
menangis tak henti
Thursday, November 8, 2012 | 8:02 PM | 0 Sweet Cupcake
heyy..dah lama aku tak updates blog..kali ni aku updates dengan sad story..semalam(8/11/12) adalah hari terakhir aku jumpa boyfie aku..sedih sangadd..aku tahu lahh lepas niyh dia engad aku lagy atau punn tidakk..btw, dia dah janji ngan aku dia takkan cari girlfie lain..aku takot jea dia tak tepati janji..engad lagi hari tuh time aku menangis ,, dia peluk aku,,usap kepala aku..then dia pegang tangan aku sambil ckp 'dah,jangan nangis...i love you..'..tapi lepas nihh dah takda semua thoo...time dia dah nakk pergy dia pegang tangan akuh..kuad sangad dia pegang ,,time tho aku hanya mampu nangis dan nangis...sampai kereta tuhh bergerakk dia still pegang tangan akuhh...then pelahan-lahan aku lepaskan tangan akuhh dan terus lari peluk aniss ...sedih gilaa weyy time tho..aku hope dia takkan lupakan aku ...aku sayang dia sangad-II..


                      
             aku nak dia tahu yang aku sayang dia sangad-II.. :'(