// Strawberry Cupcake


Hello World!I am the owner of this blog.My name is Izzaty.Just call me Zaty.I am 13 Years Young.


► My Biography
► My Stuff
► My Linkies
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
rindu separuh matii :'(
Wednesday, September 26, 2012 | 5:23 PM | 0 Sweet Cupcake
hyee.. dah lame ken akuh tak updates blogg niy..hurmm , apaa perasaan korang kalau korang dah tak bolehh jumpa bf korang tahun depann .. macam tuu lerr perasaan akuh sekarang nii. sedihh sedihh sedihh :( 
even rumah dia tak jauh ngan rumah akuu aku tetapp rindu,. rasa macam nak nangis jeaa,,kenapa lahh masa cepat sangad berlalu .. sampai aku punn takk sedar yang sekarang niy dah habis examm,. sekajap lagi dah habis sekolahh ., then next year dah tak dapat nakk jumpa die lagy,, tahun depan dia sekolah meru ., nanty jumpa awekk lain then lupa akuu,, tapii harap-II dia tak macam tuu .., dia lahh manusia yang paling aku sayang .. dia takk playboy , dia comel , baik ,, . bagi aku dia perfect . mak aku pun suka bila aaku tunjuk gambar dia kat mak aku ,, first day aku kapel ngan dia , balik sekolahh aku terus bagi tau kat mak aku ,., dah setahun kot aku kapel ngan dia., setiap malamm , before aku tidurr aku selalu tenungg pixca dia lame-II . bila aku ngantuk baru aku tidurr.. okeeyy lha ,, sampai sini saja story aku ,, aku nak nangiss,, bye ..


\