// Strawberry Cupcake


Hello World!I am the owner of this blog.My name is Izzaty.Just call me Zaty.I am 13 Years Young.


► My Biography
► My Stuff
► My Linkies
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
gaduh lagy ~~
Wednesday, August 22, 2012 | 8:01 PM | 0 Sweet Cupcake

hye , tady aku ade bace satu blog niy , blog kawan aku .then aku bace satu story die citer pasal aku pulakk . yang tuu takpe lagi .aku rase macam nak tembak jyee die tu , die kutok aku pulak . haisshh saboo jew laa , walaupon haty aku tebakoo -,-' bile lah kau boleh stop kutok or perli aku , bkan aku sorang jyee .ramai lagy yang kene kutok ngan kau ! sakai punye manusia :p okey aku tanak tambah kan dosa , kang tak pasal-II pahala masuk dalam account kau cause aku kutok kaau . okey cerita tamat . bye !